返信先: クールキッズプレスクール 夏プログラム2024

lalabet_yxkl
ゲスト

Speel al sinds het voorjaar bij Lalabet en eerlijk gezegd was ik best sceptisch. Het aanbod viel me alleen mee: meer dan 2000 titels voor zover ik kan zien. NetEnt, Play’n GO en Pragmatic domineren wel een beetje, en de bekende namen zoals Book of Dead, Sweet Bonanza en Gates of Olympus staan er allemaal op.

Waar ik zelf het meeste hang zijn de live tafels. Dat draait op Evolution en dat scheelt echt: echte croupiers die af en toe Nederlands spreken, en natuurlijk Crazy Time voor de gekkigheid. Streams lopen soepel, ook op 4G in de trein.

Wat betreft dat welkomstpakket: ze geven 100% tot 500 euro met 200 spins erbij, plus 50 no deposit spins bij verificatie. Doorspeelvoorwaarde is 35x, gemiddeld voor de markt, zeg maar. Ik had de voorwaarden vooraf doorgespit, de achtergrond van de club vind je op [url=https://lala-bets.nl/wie-zijn-wij]Lalabet Review review[/url] als je twijfelt. Registreren zelf duurt geen twee minuten met een minimum van 10 euro.

iDEAL werkt gewoon, net als Visa, Mastercard, Skrill en Neteller, ook Bitcoin gaat er doorheen. Mijn cashout bij Lalabet was na anderhalve dag binnen, behalve die ene keer, toen was het vier dagen. Dat vond ik wel jammer: het documentencheck-gedoe kostte tijd, daarna ging alles vlot.

De support is bereikbaar via live chat, antwoord komt doorgaans snel. Lalabet heeft gewoon Nederlandstalige support, al kreeg ik een keer duidelijk een standaardantwoord. Een echte app is er niet, maar de mobiele site werkt gewoon fijn dus dat mis ik eigenlijk niet.

Qua licentie zit het bij Curacao, dus niet onder de Nederlandse KSA — dat moet je zelf afwegen. Ik heb er tot nu toe geen problemen mee gehad, al hou ik het bewust klein.